dragon Ring Ch. 02

Hän nukkui päivä, kun pidin katsella, herääminen valittaa, että hän oli nälkä. Jaoimme mitä vähän juustoa jäi, syö se kuivaa leipää käyttäen siiderin pestä se kaikki alas.

Nukkuminen siellä taas sinä yönä, aamun näki hänet valmis jatkamaan. Arkuus viime piikki oli, hän vakuutti minulle, täysin parantunut.

Kävelimme pitkän päivän läpi karkea pensaikkoa, pysähtyen vain kuluttaa niukkaa puolivälissä päivän aterian. Laaja mielenkiinnoton tavallinen avautuvat edessämme, sillä sormet harjut laajennettu ja litistetty. .

“On aika löysimme jonnekin lepäämään yöksi”, kommentoin kun aurinko oli vaan handwidth horisontin yläpuolella.

Ympärillämme saatoin nähdä auki pensaikkoa ja ajoittain tallustella kitukasvuinen pensaat; rivi pieniä puita merkitty vesistön stream.

Ei ollut paimenta suojien tai talvella aitat näkyvissä, ja en ajatellut Toimimalla pimeyttä oli hyvä idea, joka jätti vain puiden suojaan.

“Luulen puita yli tulee tarjoamaan parasta toivoa suojaa”, sanoin osoittaen puurajan meidän vasemmalle.

Teimme tapa yli karkea seos kaislaa ja kiukkuinen ruohot puolella virran, jossa olen levittää viitta maahan johonkin puita. Hän istui selin puu, etsii uupunut päivän pitkä kävelymatka.

“Haluatko syödä?” Kysyin häneltä, avaamalla säkki ja vetämällä ulos viimeisen leivän. Hän nyökkäsi ja rikoin leipää, ja johdetaan puoli hänen yhdessä kaistale kuivattua lihaa.

Otin kaistale kuivattua lihaa ja puri palan pois. Päivänä takaisin muistelin yli meidän päivä. En voisi koskaan edes minun villeimmätkin unelmat voinut kuvitella päivä kuin tänään, se on vielä pahempi hänelle.

Olin jo henkisesti valmistautunut lähtemään kotiin minun kisällin seikkailuja. Hän toisaalta oli menettänyt paitsi kotiinsa mutta hänen perheensä ja kaiken todennäköisyyden hänen tulevaisuuden näkymiä.

Katsoin itään, jossa aurinko oli jo puoli maan alla, illalla chill hiipivä ylitsemme. Meillä oli ainakin toisen päivän vaelluksen ennen pääsimme sivilisaation uudelleen.

Hän murtautui ajatuksiani.

“Mikä on sinun etunimi?” hän kysyi hiljaa.

“Rigbetif.” Vastasin.

“Minun on SiSoft.”

“Tiedän, piikoja nimeltään teille, että kun puhuvat sinusta.”

“Mitä he sanovat minusta?”

“My lady, mitään sinun pitäisi kuulla huulilleni.”

Vaihdoin aiheesta.

“How are you pärjää jälkeen pitkän päivän kävellä?”

“Väsynyt, jalkani särkee kuin olisin tanssinut koko yön.”

Nauroin. “Voi, mutta se olisi totta,” huudahdin. “Että tämä oli joitakin unelma, että meidän pitäisi herätä, lämmin ja kodikas meidän vuodepaikkaa.”

“Kylmä hiipii, voimme sytyttää tulen?” hän kysyi.

“Palo nähdään kilometrikaupalla. Olisi kiinnittää huomiota meille, ehkä ei-toivottua huomiota.”

“Mutta olen kylmä.”

Nousin ylös ja nosti viitta hänen ympärillään, tucking sen taakse hänen harteillaan jättäen vain päätään ilmaiseksi.

Olin täytyy vapauttaa itseni.

“Minun täytyy käyttää pensaat”, sanoin, “en ole kaukana.”

Kävelin lyhyen matkan alavirtaan ja kyyristyi pensaan takaa, helpotti niin minun virtsarakon ja minun sydämeni. Lehdet puussa olivat liian nuoria, juuri irrotetut kevään silmut, joten kävelin puolelle stream kauha pehmeää hiekkaa puhdistaa itseäni.

Kun kävelin takaisin rinnalla polveileva vesistö olin vakoilla lahti, koverrettu noin kevättulva, joka oli täynnä viime vuoden windblown lehtiä. Puu, juuret altistuvat, tarjotaan kansi edellä.

Otin minun vauhtia ylös ja kiiruhti takaisin kertomaan prinsessa.

“My Lady, on ontto ole kaukana, joka tekee mukava paikka meille levon.”

“Minä olen antanut teille nimeni käyttää”, hän sanoi hiljaa, haukkumiset minua hän irrottautui päässä viitta.

“Olen suuri kunnia”, palasin. “Mutta en uskalla käyttää sitä siellä on korvat kuuntelee sitä.”

“Erittäin hyvin, isäni soitti minulle Sissy”, hän sanoi suositaan minulle harvinainen hymy.

Jos olisin täysi velho, hän oli antanut minulle valtaa hänet, teho jopa kaapata hänen sydäntään.

Kävelin hänen luokseen ja tarttui hänen harteillaan.

“Sinun täytyy antaa siitä, että nimen kukaan, sinun familiaalinen nimi pitää valtaa, jos käytetään loitsut,” Minä varoitin.

Hänen kasvonsa kuorittua.

“Älä pelkää minusta, sillä minun on pakko sinulle vala fealty isäsi”, sanoin hiljaa, “Mutta toiset saattavat haluta sitoa sinut orja kauneutesi yksin.”

Jopa häipyminen hämärässä saatoin nähdä hänet punastumaan.

Olemme kuitenkin luoneet itsemme ontto. Loin huopia kuin meidän patja, sillä varjolla. Lämmin olki päiväpeite, sillä alkuun teki kodikas sänky pari meille. Luomme huddled yhdessä paksu viitta, että kehomme saattaa lämmittää toisiaan.

“My lady, minulla on tunnustus tehdä”, sanoin, koska olen puoli kääntyi hänen, sillä me antaa takaisin takaisin. “Voimani vaikka huomattavaa eivät ole rajattomia … Voin tehdä tämän illuusion vaatteita vielä jonkin aikaa, mutta se on parempi Lepään mieleni ja säästää ajatukseni vuodevaatteet. Saatan tarvita siisti mielessä, jos jotkut vaarassa sattuu meille . ”

Kanssa vaatteita mennyt voisin työntää vuodevaatteet nurkkaan mielessäni aamuun asti, pitää heille todellista kun nukuin. Pitäisikö minun tarvitse, minulla oli runsaasti tilaa loihtia puolustuksemme.

“Mitä tarkoitatte Rigbetif?” Hän sanoi, huolissani edging hänen äänensä, kun hän kääntyi minuun päin.

“Se, jos sallitte, haluaisin vapauttaa illuusion vaatteet.”

Hän mietti hetken. “Jos se on niin anna sen olla”, hän sanoi lopulta.

Vaatteita liuennut, Tunsin hänen lämpimän lihan painamalla omaani vasten kautta minun ohut yöpaita.

Olen käännytään selkääni ja hän draped kätensä koko minun rinnassa, hänen jalkansa poikki jalkaani, käsivarsi olkapäälleni, untuvikko päätään. Vetämällä päiväpeite tiukasti vasten hyytää yönä puristaa käteni alta hänen ja tarttui sen ympärille hänen niskaa ja hartioita. Luomme samalla kunnes hän kysyi minulta voimaa illuusio.

“Miten luoda illuusioita?”

“Voit luoda kuva mielessäsi ja millaisia ​​nähdä sen, jos haluat sen.”

“Mutta se tuntuu niin todelliselta.”

“Se on todellinen, kun pidän sitä mielessäni, mutta se on mennyt toisen I vapauta se, muuten meillä olisi hienoa ruokaa. Illuusio ei anna meille ravintoa, se kulkee meitä kuin olemme syöneet kiviä, se on Isän voimasta ympäri maailmaa luoma pyhä perhe. “

“En vieläkään ymmärrä, kuulostat pappi palveluja.”

“En usko, että kukaan todella ymmärtää paitsi Wizards of the grand neuvostolle.”

Hän huokaisi.

“Kiitos.”

“Kiitos?” Kysyin querulously.

“Enimmäkseen, kun kysyn kysymyksiä Minulle sanotaan” ei vaivata päätäni siitä “kuin olisin tyhmä ja ei ymmärrä sitä, vaikka he kertovat minulle.”

“On nowt vikaa ymmärrystä. Sinulla on sekä kauneutta ja aivot, kun lopetat ja käyttää niitä, vaarallinen yhdistelmä useimmat naiset.”

Suurempi kuu oli noussut valu sen kalpea valo ja me makasi täydellinen hiljaisuus. Tunsin hänen kohua.

“Minun täytyy käyttää pensaat”, hän sanoi, kun hän kiemurteli vapaaksi vuodevaatteet. Kylmyys yön teki yhtäkkiä tietoinen hänen alastomuutta, joka kattaa itse hänen kätensä; hän juoksi suojaan lähimpään pensas.

“Auts,” Kuulin hänen itkeä seurasi levottomuutta bush. Olin ulos ja jalassa sekunnissa, löytää hänen valehtelee puristi hänen jalka. Hän oli kulkeneet terävä oksa tai jotain. Otin hänet ylös ja oli aikeissa ottaa hänet takaisin, kun hän pysäytti minut.

“Odota!”

“Mitä?”

“Minun täytyy wc.”

Vannoin pehmeästi minun hengenvetoon. Asettamalla hänet alas hänen hyvä jalka, jolla kätensä, minä johti hänet hyppii hiekka pankin stream. Hän polvistui, scooping matalan uran sitten laahustavat sen yli. Hän suoritti wc ja käytetään hiekkaa puhdistaa itsensä, sitten taivuttaa ja pestä kätensä stream. Hän seisoi, laittoi kätensä minun olkapää. Sitten, avukseni, hän hyppäsi takaisin sinne, mistä loimme meidän sängyssä.

Back on viitta, I katseli ympärilleen pienen homo puun ja aseta se tuleen. Annoin sen hänelle pitää vaikka olen tutkinut hänen jalka.

Oli hieman laiduntavat jalkapöytään hänen kantapää vähän verta osoittaa, kaksi syvennyksiä silti hänen ainoa mutta ei vakavasti. Se voi olla tuskallista nyt, mutta se ei estä häntä, kun me jatkettiin vaelluksen aamulla.

“Ei se mitään.” Sanoin, vapauttaa minun pitoon. “Se on minun vikani, että kerroit mennä paljain jaloin.”

Hän kierretty hänen jalka kierroksella otin liekeissä hintti hänen.

“Pidä valoa tasaisesti.” hän valitti.

Saatoin nähdä rinnat heittoliina ja irvistys kivun hänen kasvoillaan Polvistuin hajareisin hänen hyvä jalka. Hän harjattu hänen sormensa yli laiduntavat ja otti terävän syvä hengenveto.

“Oletko varma?” hän kysyi.

“Iho on tuskin rikki.”

“Mutta se sattuu.”

“Se kirvelee, mutta se on mennyt aamun … Olemme onnekkaita …. Se on herkkä, mutta ei niin paljon, että se estää meidän kehitystä.”

Olin tuo silmäni takaisin hänen jalka, kun huomasin märkyys jalkojen väliin. Pääsin eteenpäin ja kastetaan minun sormi pieni uima-allas, kun hän nopeasti muutti kätensä suojella häntä yksityisiä osia. Pidin sitä valoa.

“My lady verenvuotoa,” huudahdin.

Hän katsoi kauhuissaan. “Minun kuukautisia.”

Hän katsoi suurempi kuu, täysi taivaalla.

“On aika minun kuukautiset”, hän huudahti.

Kummastuttaa kysyin. “Mitkä ovat kuukautiset?”

“Se on osa mysteeri lapsen laakerin.”

“Mikä mysteeri on tämä, joka saa sinut vuotamaan verta?”

“Se, miten kehoni valmistautuu synnyttää lapsen.”

“Olet raskaana?” Kysyin hämmästynyt. “Luulin, että neitsyt.”

Hän nauroi, ja anna itsensä pudota takaisin viitta.

“Ei typerä, Vuodan verta joka kuukausi, kunnes olen raskaana.”

Olin vieläkin hämmentynyt kun hän istui takaisin ylös.

“Se vain kestää yleensä kaksi tai kolme päivää olen yleensä varoittivat tulossa kipuja ruumiini täällä.”

Hän hieroi klo hiukset ylä jalkansa.

“Joten ei ole hälytystä.”

“Ei, se on tapahtunut viimeisten viiden vuoden aikana.”

“Ja se estää sinua ei matkustaa?”

“Ei, en voi matkustaa, jos minun täytyy. Kotona haluan muuttaa liinoja muutaman tunnin välein ja kylpeä joka yö, mutta ei ole epämukavuutta.”

“Mitä liinat tarvitset?” Kysyin: “I. .. I. .. I. …” Minä änkytti hiljaisuuteen.

“En voi mennä ilman liinoja jos tarvitsemme. Mutta en yleensä käytä vanhoja yöpaidat repi, kiedottu muslin ja kiedottu vyö.”

Kun hän puhui Loin kohdetta kerroit ne kuuluvat poikki polvillani.

Hän ohjasi minut koota ja nousten polvilleen laittoi sen jalkojen väliin ja kiinnitetään se vyö. Käytin loppuosan yöpaita ja pyyhki verta viitta parhaani mukaan.

Olimme molemmat nyt vilunväristykset kylmä. Levitin viitta takaisin ulos, ja me kääritään päiväpeite tiukasti ympärillämme ja makasi, kädet toistensa ympäri kunnes me nukahti.

Aurinko oli jo kahdeksas taivaalla kun heräsin. Tunsin hänen hengitys pehmeästi syliini. Se oli niin tyydyttävä tunne, että olin haluton herätä häntä, vaan nauttia läheisyydestä hänen lämpimän ruumiin.

Luonto voitti kuitenkin minun virtsarakon ajaa minut etsimään pensaita lievittää sen särkee. Koska muutin löysää vuodevaatteet hän kiristää hänen syliinsä minua.

“Minun täytyy wc,” väitin. Hän vastahakoisesti haluan ilmaiseksi sylissään.

Hän seurasi minua, arkuus hänen nilkkansa nyt mennyt tai unohdettu, kuten yritin yksityisyyden lehtiä.

Käännyin hänelle: “Rouva, minun täytyy paljastaa itsestäni.”

“Olette perusteellisesti nähnyt mysteereistä ruumiini, se on vain oikeudenmukaista, että näen sinun”, hän sanoi. “En ole nähnyt ketään alasti.”

Ujostelematon Vedin yöpaita pääni ja pitämällä penikseni julkaisi kultainen arkki tulee kiukkuinen heiniä metriä jalkani. Hän katsoi ihmeissään.

“Voinko pitää sen?” hän pyysi, päästä eteenpäin.

Vastahakoisesti Olen antautunut hänen käteensä; hän heilutti sitä, lähettämällä arkin sinne tänne ympäri ruohoa.

“Kun olin nuorempi, ehkä kahdeksan, katselin poikien kaavoittaa lumessa, olin kateellinen heille, heillä oli niin hauskaa.”

Penikseni oli jäykistyminen kuin lopullinen putoaa syrjään, saatoin nähdä hänen hämmästyksensä sen koon kasvaessa.

“Miten kaikki, jotka mahtuvat minulle?”

“Se on mysteeri toiste”, sanoin kuin minä kiinni ranteensa, mikä vapauttaa penikseni hänen pitoa.

Katsoin häntä. “Tarvitsetko tuore liinoja?”

Hän nyökkäsi ulottuu vyö ja vapauttamalla se. Vapaa vyö kangas putosi lattialle, kuivatut musta hyytymiä rupeutuminen reuna kirkkaan punaiset vielä riisuttu keskustan läpi. Näin hänet haara oli samanlainen tilassa kuin hän valitsi minun hävittää yöpaita, ja käveli virrat reunaan pestä itsensä.

Leipä oli valmis niin söimme aamiaista on kuivattua lihaa ja keksejä, pestään vedellä. Muutin ulkonäköä näyttämään nuori sheeplie poromiesten, ja me seurasimme stream kuin aurinko nousi yhä korkeammalle taivaalla.

Pysähdyimme korkealla aurinko muuttaa hänen liinoja, lepoa ja syödä vähän enemmän meidän vähäiset annokset.

Ajatukseni, että aamulla oli ollut lähinnä hänen elin. Tasaisuus ja tekstuuri hänen ihonsa, käyrät lonkat ja hänen muodokas jalat.

Mutta enimmäkseen muoto rinnat. Olin nähnyt märkä sairaanhoitajien keittiössä ruokkivat maksuja niiden rasva paisunut rinnat, joka roikkui tasainen kehoaan kun Babes päättivät imettää. Hänen pyöristettiin palloja kauneus, hänen Nänni osoittaa hieman ulospäin ja taivasta kohti. Olisin kateellinen jollekin lapselle, joka takertui että tutti.

Katsoin häntä; hän istui, käynnisty, jossa hänen jalkansa poikki polvensa tutkii hänen jalka.

Vannoin minun hengenvetoon, kuin minä hyppäsi jalkojani ja kiiruhti.

Olin laiminlyönyt ajattelen häntä vammoja. Olin läpäissyt kaikki muut osa hänen ruumiistaan ​​läpi mielessäni. Hänen pehmeän siniset silmät ja täynnä punaiset huulet, täysin kypsässä rinnat, alas mysteeri peitetään että karkeaa bush hiusten jalkojen väliin. Ja edelleen muodokas vasikka, että oli tuntenut pehmeä, mutta yritys alla käteni iltana.

“Miten nilkka pärjää tänä aamuna, rouva?” Kysyin.

“On hienoa, olen tuskin huomannut mitään haittaa.”

Seisoin hänen vierellään ja, taivutus, varovasti otti jalka kädessäni; oli hieman valkoinen tahra kaavittu ihon, mutta ei turvotusta tai punoitusta.

“Olen pahoillani, että olen aiheuttanut niin paljon meteliä siitä yester ilta.”

“Ja olen pahoillani, että annoin sinun vaeltaa paljas jalka.”

“Ei, en olisi pitänyt pysyä joita streamside sijaan menee harjalla.”

“My Lady, olet minun hoitoa, se on minun du ….”

Hän laittoi sormen huulilleni.

“Pysy teidän protesteja tullin minulle, se oli minun typeryyttä, että niin lähes toi katastrofi.”

“Ei hullutus valtiatar, vain kokemattomuus.”

“Rigbetif, olet päättänyt anteeksi … olkoon niin … koko vika on sinun, oletko tyytyväinen nyt.”

Hän katsoi hymyillen kasvojani; silmälasit pöly ja lika juovitettiin otsaansa ja posket, hiukset takkuinen, mutta hän näytti kaunein olin nähnyt hänet.

“Aion olla varovainen tulevaisuudessa”, sanoin pudottamalla minun polvi.

Hän vapautti hänen jalka kädestäni ja tilalle pitkä pörröinen boot, rullattu pois minulta polvilleen ja oli.

“Aurinko on laskeva, meillä on pitkä matka vielä.”

Hänen äänensä oli ankara, mutta olen havainnut pilke silmässä.

“Kyllä rouva, kun käsken.”

Virta kasvoi rivulet, puita enemmän äitelä ja heinät vähemmän sitkeitä, sillä iltapäivällä väistyi illalla.

Meillä oli pysähtynyt kerran, kun hänen liinoja tuli epämiellyttävä, lepää jonkin aikaa varjossa puita, kun hän muutti ja pestään. Hän vannoi, että hän oli nähnyt kala vedessä. Lupasin yrittää saada kiinni joitakin kun levätä yön.

Löysimme paikan, jossa vanha puu oli kaatunut, jolloin ontto maahan, juuri ennen auringon suuteli maa.

Pudotin ulomman varjolla kuin paimen folk, mutta piti lämpimiä vaatteita.

Vietimme aikaa scooping pois kivet ja tasoitus maa meidän sängyssä meidän käsissämme, ennen asennusta viitta alas. Olen vanhanaikainen raakaöljyn net haarautuva oksa, ja pari pantaloons kanssa sidottu pois jalat minä loihti. Hän nauroi pitkään ja hartaasti kun näytin sitä hänelle.

“Vain tyhmä kalat kiinni tuo hirvitys, ja en ole varma en haluaisi syödä tällaisen kala”, hän sanoi, täynnä hilpeästi.

“Tulet katumaan sanomalla, että kun saan kiinni lihava,” minä tiuskaisi.

Kesti paljain kymmenen minuuttia, polven syvällä jäisessä vedessä minun net tasaisesti pohjassa, ennen kuin iso kala ui sen poikki. Olen nappasi sauva ylös ja palkittiin silmissä hännän räpyttely vastaan ​​vyötärönauha.

Kahlaa rantaan I heilautti sen edessä hänen kasvonsa, jossa hän makasi lepää. Hän yritti siepata se ja ajoi minut takaisin ontto kuin juoksin nauraen.

Hän sai minut kiinni kuin minä töyhtötiainen vanteen ja me molemmat rullattu alas altaaseen, päätyen hänen painetaan päälle kun me saavuttanut pohjan. Pienen hetken tunsin kiusausta piirtää hänet alas ja suudella häntä, vaan työnsin hänet pois ja noutaa kalaa.

“Sain sen voit valmistaa sen.”

“Miten kokki kala?” hän kysyi.

“Ensin gut se, leikkaamalla pää pois, jos haluat, paista sitä yli kytevä hiillos. Meidän täytyy käyttää kuivaa puuta sijaan”, sanoin, “Haluatko mieluummin valmistella kalastaa tai kerätä puuta?”

Veitsi ilmestyi käteeni ja tarjosin sen hänelle.

“Menen ja kerätä puuta”, hän sanoi, kiipeily ulos ontosta.

Se olisi pian tumma, sillä aurinko oli sormen leveyden suudella horisontissa.

Halusin saada se ennen savustamista täyteen pimeä laski. Olen pian sen jälkeen hänen yli vanteen ja käytetty puu leikata pään irti, ja repiä vatsa auki talteen sisua. Olen leikattu evät ja poistaa häntä. Tyytyväinen itseeni Katselin ympärilleni ja Sissy.

Hän oli lähestymässä kanssa sylillinen puuta.

Hyppäsin takaisin alas ja järjestetty rengas kiviä sisältävän tuleen. Hän oli tuonut vain pieniä homoja. Olen lähetetään hänelle kerran löytää Greenwood haara piikki sitä.

Istuin, tehdyn puun päälle pieni tulipalo olin aloittanut, kun pitkä vihreä oksa thudded vierelläni.

“Sinun olisi pitänyt kertoa minulle, mitä halusit ensimmäistä kertaa.” Hän valitti, kun hän sekaisin alas pengerrys.

“Olemme kaikki tarvitsemme nyt”, sanoin poiminta haaran ajan.

“Tule ja yleensä tulen,” tilasin “Ruoki sitä hitaasti niin se ei tule liian iso, mutta tarpeeksi nopeasti, että tuhkan alla ei polttaa.”

“Kyllä mestari”, hän intoned happamasti.

Asetin noin muotoiluun haara, teroitus ohut pää. Poistin kuori ja sivuoksat alas noin jalka. Poiminta kala, olen speared se yläpuolella selkäranka ja työnsi sen tiukasti.

Hän istui reidet taipumusta tuleen.

Kuljin hänen sylkeä.

“Minä hoidan tuleen, pidä sitä noin kuusi-kahdeksan tuumaa edellä, kääntämällä sitä hitaasti.”

Kepillä työnsin kiivaasti palavan puun reunaan, jolloin ympyrä hehkuva hiillos.

“Over keskus”, sanoin hänelle.

Palo sai alkunsa hellepäivä kuten kalaa keittää. Työnsin ulomman puun, lisäämällä reunan ympärillä; Katselin kaloja Kypsennä muutama minuutti ennen flash oivalluksen hämmästytti minua. Meillä ei ollut levy palvella sitä. Katsoin kierros franticly.

“Mitä sinä teet nyt?” hän kysyi.

“Etsitkö lautasella”, sanoin kävely reunaan, jossa meillä oli heittänyt kiviä aikaisemmin.

“Jotain muuta unohdit”, hän letkautti.

En suostunut vastaamaan.

Löysin sopivan kiven ja kiiruhti takaisin.

Pesemällä se vedellä siideri kannu, kun pesee se sormiani. Makasin sen vieressä tuleen, ja painottuisi eteenpäin tutkia kalat.

“On syytä keittää nyt,” minä julisti.

Hän pani kalaa alas. Olen kaavittu ihon pois, siinä tuodaan vaaleanpunainen liha. Leikkasin palan pois ja työnsi sen häntä kohti.

“Se tulee olemaan erittäin kuuma. Varo luut.”

“En osaa syödä kalaa.” Siellä oli terävä reuna hänen äänensä uudelleen.

Otin osan itselleni, puhaltaa se sormiani jäähdyttää sitä. Söimme hitaasti ja hiljaisuudessa. Kahdesti näin hänet irvistys, ja poista ruodot suunsa. Olen pureskella iso itselleni. Pian söivät sen, kala maistui herkullinen ja olisin voinut kuluttaa toiseen helposti. Pyyhin käteni minun työtakki, vetäen viimeinen kannu siideriin säkki. Olen murtunut sen auki, tarjosi hänelle ensimmäinen ryyppy. Hän joi kaksi isoa gulps, ennen kolmannen loiskuu suunsa suistamaan kaikki jäljellä olevat hiukkaset lihaa. Otin yhden ja swilled suuni ottaen enää toinen, ennen kuin asetat kannu välillämme.

Leave a comment